امام جمعه موقت کاشمر:

راهبرد دشمن مأیوس کردن مردم  است/ حضور مقتدرانه پای صندوق رأی پاسخ دندان‌ شکنی به دشمنان است

امام جمعه موقت کاشمر گفت: راهبرد دشمن مأیوس کردن مردم و به رخ کشیدن مشکلات اقتصادی کشور است و راهبرد مقابل آن به فرموده رهبری حضور مقتدرانه و آگاهانه در پای صندوق های رأی است.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۳۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

راهبرد دشمن مأیوس کردن مردم  است/ حضور مقتدرانه پای صندوق های رأی پاسخ دندان‌ شکنی است

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر؛ امام جمعه موقت شهرستان کاشمر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات دو راهبرد مهم را مطرح کردند که ضرورت است غفلت نشود.

حجت الاسلام علی محمدی افزود: راهبرد دشمن مایوس کردن مردم و به رخ کشیدن مشکلات اقتصادی کشور است و عده ایی هم به عنوان مزدوران داخلی دشمن هستند که بر طبل تحریم انتخابات می کوبند و مردم را دعوت به عدم شرکت در انتخابات می کنند.

وی بیان داشت: راهبرد مقابل آن به فرموده رهبری حضور مقتدرانه و آگاهانه در پای صندوق های رای است و بر همه کسانی که مسئولیت دارند و توان تبیین دارند وظیفه دارند که غفلت نکنند.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه شورای نگهبان وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند و در حق کسی اجحاف و ظلم نمی‌شود خاطرنشان کرد: مدتی است که‌ گروه داعش در کشورهایی که جزو جبهه مقاومت هستند فعالیت خود را شروع کردند که نمونه‌های آن عراق و سوریه و اخیرا هم در ایران اقدامات تروریستی داشتند.

وی با بیان اینکه در تمامی فتنه‌ها شاهد نقش آمریکا هستیم و تجاوز و تعدی که بامداد امروز علیه مردم مظلوم یمن با همکاری انگلیس داشتند یکی دیگر از مصادیق ظلم استکبار جهانی است افزود: داعش مورد تایید آمریکا است و هدف اصلی آنها این است که ذهن انسان ها از  جنایات اسرائیل در غزه منحرف شود.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه به اهمیت نماز تأکید کرد و یادآور شد: پیام رهبری به سی امین اجلاس سراسری نماز این است که نماز اصل است و همه ما سفارش شدیم که خانواده‌مان را امر به نماز کنیم و در قرآن کریم بیشتر از هر موضوعی به این مهم سفارش شده است.

خبرنگار افتخاری بسیج/حوریه صادقی زیرک آباد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها